بمباران جبالیا با بمب‌های فسفری/ برجای ماندن ده‌ها شهید

بمباران جبالیا با بمب‌های فسفری/ برجای ماندن ده‌ها شهید

حمله های دقایق قبل جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی علیه یک اردوگاه در شمال نوار غزه ده ها شهید و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت های گذشته نیز مناطق مختلف نوار غزه را کوبیدند به طوریکه حملات گسترده ای را علیه مناطق الفالوجا، بیت لاهیا، تل الزعتر، اردوگاه جبالیا و بیت حانون در شمال غزه انجام دادند.

الجزیره گزارش داد که دقایقی قبل در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه جبالیا ده ها فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در نزدیکی مسجد الجمعیه واقع در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که در پی آن تعدادی از فلسطینی های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست تعداد زیادی از بمب های حاوی فسفر و بمب های دودزا به سمت مرکز اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کردند.

در این بین قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز حملات خود را با شلیک ده ها خمپاره به سمت سواحل منطقه مرکزی نوار غزه ازسرگرفته اند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه نیز اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست ده ها تن از نیروهای درمان و امداد را بازداشت کرده اند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شرق خانیونس، مناطق الفخاری، خزاعه و عبسان را هدف حملات خود قرار داد. مناطق التفاح، الدرج و الشجاعیه در غزه نیز آماج حملات توپخانه ای اشغالگران قرار گرفت.

کد خبر 5959058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha