۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

سردار شهید عبدالرسول استوار در دفاع از انقلاب همواره پیشتاز بود

سردار شهید عبدالرسول استوار در دفاع از انقلاب همواره پیشتاز بود

شیراز - جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: سردار شهید عبدالرسول استوار در تمام عمر پر برکت خود چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در دفاع از حرم و انقلاب همواره پیشتاز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه بزرگراه سردار شهید عبدالرسول استوار با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در نامگذاری یک بزرگراه مهم استان به نام سردار شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی درایت و هوشمندی زیادی به خرج دادند خاطرنشان کرد: سردار استوار مایه فخر و مباهات تمام مردم این کشور و یک قهرمان ملی است که نامش در جای جای محور مقاومت از تهران تا دمشق می‌درخشد.

وی گفت: شیراز کلان‌شهری است که به سبب ظرفیت‌های عظیمش شایسته توسعه و آبادانی است و ساخت این بزرگراه و نامگذاری آن به نام قهرمانی از دیار فارس که همواره در دفاع از انقلاب و دفاع از حرم و میهن پیشتاز بود علاوه بر جنبه معنوی کار سبب رفع گره‌های ترافیکی به ویژه از رینگ شلوغ شرقی شیراز خواهد شد.

این پیشکسوت دفاع مقدس تعامل میان سپاه فجر فارس و شهرداری شیراز در مسیر خدمت به مردم و رفع محرومیت از سیمای مناطق محروم را نیز شایسته تقدیر دانست و گفت: سردار بوعلی نیز در عرصه‌های گوناگون موفق عمل کرده است.

گفتنی است مراسم امروز با حضور خانواده معزز آن شهید گرانقدر و جمعی از مدیران شهری، استانی و فرماندهان سپاه استان فارس و کشور برگزار شد.

بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در جنوب شرقی شیراز در حال ساخت است و قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

شهید سردار «استوار محمودآبادی» پس از ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس بیکار ننشست و در عرصه‌های مختلف یکه‌تاز بود و از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسؤولیت آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، تأسیس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرماندهی قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال‌غرب کشور را برعهده داشت و در دفاع از حرم نیز نقش بارزی داشت.

کد خبر 5960210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha