۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در انزلی

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در انزلی

انزلی- فرمانده انتظامی بندر انزلی از کشف ۱۱۰ کیلو و ۹۴۶ انواع مواد مخدر از ابتدای سال در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۶۵۱ معتادان متجاهر و دستگیری ۲۵۱ خرده‌فروش و ۲۳ قاچاقچی مواد مخدر نیز در شهرستان بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: از این افراد هفت کیلو و ۹۶۶ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم حشیش، ۲۸۹ گرم هروئین و ۵۲ کیلو و ۱۹۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه معتادان به مراکز بازتوانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، افزود: خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقای امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

کد خبر 5960333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha