۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲

معاون سیمای سازمان صداوسیما:

هنرمندان آماده مستندسازی در مسجدالاقصی و قدس شریف باشند

هنرمندان آماده مستندسازی در مسجدالاقصی و قدس شریف باشند

کاشان - معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: هنرمندان آماده مستندسازی در مسجدالاقصی و قدس شریف باشند.

محسن برمهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با اشاره به برگزاری هفتمین دوره از این جشنواره اظهار داشت: وقتی یک جشنواره در هفت دوره بدون وقفه برگزار می‌شود، نشانه تأثیرگذاری این جشنواره است.

وی با اشاره به شروع این جشنواره با ۶۲۰ اثر ابراز داشت: این تعداد اثر از سراسر ایران اسلامی نشان از استقبال هنرمندان مستندساز از این جشنواره است.

معاون سیمای سازمان صداوسیما با بیان اینکه آثار برگزیده طی دو ماه از تلویزیون پخش شد، تصریح کرد: یکی از بخش‌های این جشنواره انتخاب آثار به وسیله مردم بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی ضمن تشکر از تمام کسانی که برای برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه در شهرهای مختلف از جمله کاشان که مهد علم و فرهنگ و تمدن است را می‌توان به فال نیک گرفت.

برمهانی با اشاره به اینکه منطقه درگیر جنگ غزه و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی است، گفت: بسیاری از مستندسازان تمایل دارند که از این اتفاق روایت داشته باشند که هر چند ممکن است در حال حاضر این امکان وجود نداشته باشد ولی هنرمندان مستندساز باید آماده باشند با نابودی رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس شریف مستندسازی کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی این روزها همانند داعش عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: همانطور که ریشه شجره خبیثه داعش خشک شد به زودی رژیم جعلی صهیونیستی هم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

کد خبر 5961401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha