۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

مربی نساجی مازندران:

نساجی با برد برابر استقلال خوزستان از تنش خارج شد

 نساجی با برد برابر استقلال خوزستان از تنش خارج شد

قائمشهر- مربی نساجی مازندران گفت: این تیم برد مقابل استقلال خوزستان از تنش و فشار خارج شد و راحت تر می تواند روی بازی بعدی تمرکز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رضایی در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و استقلال خوزستان با بیان اینکه در این بازی دنبال کسب سه امتیاز بودیم و آن را به دست آوردیم، افزود: از بعد از بازی مقابل ذوب آهن برنامه‌ریزی خوبی برای بهبود عملکرد تیم انجام دادیم.

وی با اشاره به بازی دوستانه با پرسپولیس و تصاویر در دقیقه ۹۰ افزود همچنین در دیدار بامبای سیتی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز نساجی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

وی با عنوان اینکه نساجی در بازی‌های آسیایی آبرومندانه بازی کرد، افزود: از فردا در پی تمرکز بر روی مسابقه با شمس آذر قزوین هستیم و تلاش می‌کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

مربی نساجی مازندران با تقدیر از هواداران تیم نساجی یادآور شد: نساجی بعد از هفته‌ها فشار امشب از تنش و فشار خارج شد و با خیال راحت.

وی همچنین از حدادیان سرمایه‌گذار باشگاه نساجی قدردانی کرد و گفت: وی به دنبال اعتلای فوتبال مازندران است و ما باید کاری کنیم که سرمایه‌گذار دلسرد نشود.

مربی نساجی مازندران با تقدیر از عملکرد بازیکنان اظهار کرد: بازیکنان در این بازی که به برد نیاز داشتیم با انگیزه بازی کردند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با این پیروزی در هفته دوازدهم ۹ امتیازی شد و یک پله صعود کرد تا فعلاً از بحران خارج شود.

کد خبر 5962206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha