۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵

چهارشنبه این‌هفته؛

اختتامیه اردوی آشنایی نوجوانان تهرانی با فلسطین برگزار می‌شود

اختتامیه اردوی آشنایی نوجوانان تهرانی با فلسطین برگزار می‌شود

اردو اموزشی آشنایی با قضیه فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برای دانش اموزان تهرانی چهارشنبه هفته جاری با برپایی مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه این اردوی آموزشی با همکاری و مشارکت اداره کل اموزش پرورش شهر تهران، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

 نخستین دوره تخصصی در قالب اردوی آموزشی برای دانش آموزان تهرانی با موضوع آشنایی با فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه که از چهارشنبه هفته پیش در اردوگاه شهید چمران آغاز شد، چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۵ با برپایی مراسم اختتامیه با حضور مسئولان آموزش و پرورش ، کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری ، دبیرخانه حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی  و فرهنگسرای رسانه در همین اردوگاه به کار خود پایان خواهد داد.

این اردوی تخصصی با حضور دهها دانش آموز تهرانی و همزمان با تحولات مهم در سرزمین فلسطین و با هدف آشنا کردن نوجوانان با معارف فلسطین و بیت المقدس برگزار شد.

آشنایی با مسائل قشر نوجوان در کشور ، فن آوری های نوپدید رسانه ای و همینطور معارف فلسطین و قدس از جمله برنامه های نخستین دوره اردوی آموزی، دانش آموزان تهرانی است.

کد خبر 5962947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha