۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

زنجانی در تذکر شفاهی:

طرح ساماندهی کارکنان دولت باید مورد توجه قرار گیرد

طرح ساماندهی کارکنان دولت باید مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور هیچ گونه اراده ای برای ساماندهی کارکنان دولت ندارد در حالی که این موضوع باید مورد توجه آنان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی زنجانی» نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: سازمان امور اداری و استخدامی کشور هیچ اراده‌ای برای ساماندهی کارکنان دولت ندارد و حتماً باید طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار آنان قرار گیرد.

وی بیان کرد: وضعیت بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی از حیث معیشتی خوب نیست و آنان نمی‌توانند زندگی خود را با این حقوق اندک بچرخانند. لازم است برای بهبود وضعیت بازنشستگان تدابیری اتخاذ شود.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس قانون مجلس قرار بر این بود که برای فرزندآوری، به مردم تسهیلات داده شود و همچنین مقرر شده بود به خانوارهای دارای فرزند بیشتر خودرو اعطا شود اما ما اطلاعی از نحوه اجرای این موضوع نداریم و بعضاً شنیده می‌شود این مصوبات اجرایی نمی‌شود و برخی از زوجین که صاحب فرزند شده‌اند نتوانسته‌اند وام خود را دریافت کنند.

کد خبر 5963653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha