۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

رییس مرکز بهداشت مشگین شهر خبر داد؛

اجرای طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشت نانوایی‌ها در مشگینشهر

اجرای طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشت نانوایی‌ها در مشگینشهر

مشگین‌شهر- رییس مرکز بهداشت شهرستان مشگین‌شهر گفت: طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشت محیط نانوایی‌ها در مشگین شهر اجرایی می‌شود.

اکبر گنجه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی نانوایی‌ها، کارشناسان بهداشت محیط از نانوایی‌ها طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشت محیط نانوایی‌ها در مشگین‌شهر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازدید بر اساس چک لیست بازرسی نانوایی‌ها صورت گرفت، افزود: آموزش‌های لازم در خصوص نحوه استفاده از نمک و عدم استفاده از بهبود دهنده‌ها در خمیر نان به متصدیان آموزش داده شد و بازرسان بهداشت محیط آموزش‌های لازم در خصوص رعایت بهداشت فردی و بهداشت وسایل مورد استفاده در نانوایی‌ها را به متصدیان ارائه کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: وزن چانه نان هیچ تغییری نکرده است و نانوایان نان را طبق مصوبه‌های شورای آرد و نان کشور، پخته و در اختیار شهروندان قرار دهند.

گنجه خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت سامانه پاسخ گویی وزارت بهداشت بوده که این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و هموطنان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به این سامانه اطلاع بدهند.

کد خبر 5964705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha