بمباران غزه و اوضاع وخیم پناهگاه‌های آوارگان

بمباران غزه و اوضاع وخیم پناهگاه‌های آوارگان

در حالی که بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد با سرد شدن هوا اوضاع پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی نیز رو به وخامت رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که حملات هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی بامداد امروز و ساعت‌های گذشته همچنان ادامه داشته است به طوری که این حملات شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را در هم کوبید.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند که در پی آن چندین فلسطینی بی گناه از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مانند روزهای گذشته مناطق مختلف بخش مرکزی نوار غزه را هدف قرار داد.

مناطق التفاح و الدرج واقع در شرق غزه نیز شاهد حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بود. اطراف مرکز درمانی ناصر واقع در شهر خان یونس نیز توسط توپخانه ارتش این رژیم هدف قرار گرفت.

علم الصباح یک فعال فلسطینی در رفح تاکید کرد: اوضاع در پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی به ویژه در سایه شرایط بد جوی وخیم شده است.

«مروان الهمص» مدیر بیمارستان ابویوسف النجار در رفح روز گذشته تاکید کرد: ما شاهد گسترش بیماری‌های مختلف در میان آوارگان فلسطینی هستیم. به عنوان نمونه آبله در میان کودکان فلسطینی در غزه به شدت گسترش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: روزانه حدود هزار و ۵۰۰ بیمار دارای مشکلات معده به دلیل کمبود مواد غذایی به ما مراجعه می‌کنند. اسهال و آنفلوانزا نیز میان آوارگان فلسطینی در رفح گسترش پیدا کرده و اوضاع این آوارگان فاجعه بار شده است.

کد خبر 5965432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha