۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

استاندار کردستان تاکید کرد؛

لزوم آمادگی دستگاه‌های متولی برای مواجهه با بحران‌های مختلف

لزوم آمادگی دستگاه‌های متولی برای مواجهه با بحران‌های مختلف

سنندج- استاندار کردستان بر لزوم آمادگی دستگاه‌های متولی برای مواجهه با بحران‌های مختلف تاکید کرد و گفت: سالانه بحران‌های مختلفی در کشور رخ می‌دهد و باید آماده مقابله با بحران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح چهارشنبه در آئین مانور بحران شش گانه کشور اظهار کرد: سالانه بحران‌های مختلفی در کشور رخ می‌دهد و دستگاه‌های مرتبط باید همواره آمادگی لازم را برای مواجه با آن داشته باشند.

وی گفت: وزارت نیرو و زیر مجموعه‌های آن مستقیماً با زندگی مردم در ارتباط هستند پس هماهنگی و سرعت عمل آنها بر زندگی مردم ارزشمند و تأثیرگذار است.

استاندار کردستان اذعان کرد: در ۲ سال گذشته شرایط مختلف اضطراری در استان از جمله واژگونی تانکر حامل سوخت در حسین آباد و آتش سوزی در برخی از مناطق استان رخ داده که مدیریت این موارد به موقع و ارزشمند بوده است.

وی بیان کرد: برگزاری این مانور اقدامی ارزشمند برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و موفقیت آن منجر به آمادگی و هم افزایی بیشتر خواهد شد.

استاندار کردستان ادامه داد: آمادگی بالا در مانور مورد اهمیت است و لازم است که سرعت و کیفیت در بحران کنترل شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رخدادها را مدیریت اصولی با کمترین خسارت کرد.

گفتنی است، مانور تمرینی آموزشی مناطق شش گانه شمال غرب کشور با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط هریک از کمیته‌های هفتگانه صنعت آب و برق استان کردستان، استقرار اولیه نیروهای عملیاتی ۶ استان غرب کشور سنندج انجام شد.

کد خبر 5965533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha