۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

رییس سازمان امور دانشجویان خبرداد:

ارتقای همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های ایران و مالی

 ارتقای همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های ایران و مالی

رییس سازمان امور دانشجویان بر آمادگی کامل برای ارتقای همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های ایران و مالی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و محمد جواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان خارج، محمد موذنی رییس دانشگاه شیراز و احمد علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه در سفر به آفریقای جنوبی و کشور مالی در دومین دیدار خود با بریما کانسای وزیر علوم کشور مالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

داداش‌پور در این دیدار با تاکید بر آمادگی کامل برای ارتقای همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های ایران و مالی، گفت: مرزهای جغرافیایی در عرصه‌های علمی، مصنوعی هستند به همین دلیل ما باید به گسترش تعاملات علمی و دانشگاهی خود بپردازیم.

وزیر علوم کشور مالی پس از خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان امور دانشجویان در این کشور گفت: دو کشور ایران و مالی همکاری‌های راهبردی با یکدیگر دارند و زمینه‌های متعددی وجود دارد که این همکاری‌ها گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: ما مصمم هستیم در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری از جمله احداث مرکز فناوری و نوآوری، آموزش فنی و حرفه‌ای، بورس تحصیلی و تبادل دانشجویی همکاری داشته باشیم.

دیدار رییس سازمان امور دانشجویان با وزیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار کشور مالی

هاشم داداش‌پور در سفر به آفریقای جنوبی و کشور مالی در سومین دیدار خود با خانم امینا تاترائوره وزیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار کشور مالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار پس از بیان اهداف سفر در سه محور مشخص، آموزش‌های مهارتی، راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای، توانمندسازی مدیریت کارآفرینی در مالی را ضروری دانست.

وزیر آموزش های فنی و حرفه ای و کار کشور مالی نیز در این دیدار، ماموریت این وزارتخانه در کشور مالی را تشریح کرد و در پایان از پیشنهادات رییس سازمان امور دانشجویان استقبال کرد.

در این دیدار حسین طالشی صالحانی سفیر ایران در کشور مالی نیز حضور داشت.

کد خبر 5965659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha