۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱:۲۹

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش:

۹۰۰ فضای ورزشی برای استفاده رایگان دانش آموزان اختصاص یافت

۹۰۰ فضای ورزشی برای استفاده رایگان دانش آموزان اختصاص یافت

اهواز- مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۰۰ فضای ورزشی در کشور برای استفاده رایگان دانش‌آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بابویی عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۹۰۰ فضای ورزشی در کشور برای استفاده رایگان دانش‌آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شده که روزهای پنجشنبه و جمعه قابل استفاده است.

وی در ادامه تشویق دانش‌آموزان به ورزش و فعالیت‌های بدنی در کنار تحصیل را از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مد نظر وزارتخانه در حوزه تربیت بدنی و توجه به سلامت دانش‌آموزان به یک وحدت رویه نیاز است.

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش تلاش داشته تا با تأمین اعتبار و نیروی انسانی شرایط بخش ورزش دانش‌آموزی را بهبود ببخشد.

بابویی افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی انقلاب بزرگی در توسعه فضاهای ورزشی دانش‌آموزی کشور ایجاد شد و همچنان در حال ساخت مکان‌های ورزشی در مدارس کشور هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: توسعه فضاهای ورزشی مدارس در دولت سیزدهم به طور جدی دنبال شد تا دانش‌آموزان شرایط لازم برای انجام فعالیت‌های بدنی را داشته باشند.

کد خبر 5966311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha