۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

معاون استاندار لرستان:

معضل حاشیه‌نشینی در ۲ شهرستان کوهدشت و دلفان حاد است

معضل حاشیه‌نشینی در ۲ شهرستان کوهدشت و دلفان حاد است

خرم‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در دو شهرستان کوهدشت و دلفان معضل حاشیه‌نشینی و وجود سکونتگاه‌های غیررسمی به‌صورت حاد مشهود است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان یاوری در جلسه هیئت اندیشه‌ورزی استان لرستان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی که امروزه گریبان‌گیر ما شده است موضوع سکونتگاه‌های غیررسمی است.

وی با اشاره به نقش مؤثر حوزه اندیشه‌ورزی در حل مسائل اجتماعی و با تأکید بر لزوم همکاری در سطوح مختلف و ارائه خرد جمعی و سیاست‌گذاری این حوزه، گفت: لازم است حوزه اندیشه‌ورزی استان در این زمینه تعامل لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی در سطح استان، گفت: در دو شهرستان کوهدشت و دلفان این مشکل به‌صورت حاد مشهود است و در این زمینه باید تمرکز لازم انجام شود.

در ادامه اعضای حوزه اندیشه‌ورزی با ارائه نظرات، راهکارها و پیشنهادها به بررسی و تحلیل در مورد دلایل ایجاد این سکونتگاه‌ها و راه مقابله با آن پرداختند و ضمن اعلام همکاری و حمایت مقرر شد با حضور در تمام جلسات مرتبط، سیاست‌گذاری و پیشنهادهای خود را برای حل چنین مشکلاتی ارائه کنند.

گفتنی است؛ کارگروه اندیشه‌ورزی در سطح استان به ریاست استاندار و دبیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و در ذیل کارگروه اجتماعی قرار گرفته است.

در این جلسه احکام یک‌ساله اعضای جدید و قدیم که از طرف استاندار لرستان صادر شده بود توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تقدیم اعضا شد.

کد خبر 5967340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha