۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

طارمی آزمون پس نداده است؛

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گزینه مناسبی برای منچستریونایتد نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گزینه مناسبی برای منچستریونایتد نیست

تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال تقویت خط حمله خود است و تاکنون خرید «دومینیک سولانکه» بازیکن تیم فوتبال «بورنموث» را قطعی کرده و مهدی طارمی هم یکی از گزینه های این تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است و در آخرین دیدار لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل «بایرن مونیخ» شانس صعود به لیگ قهرمانان و حضور در لیگ اروپا را هم از دست داد در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خط هجومی خود است.

پایگاه خبری «وان فوتبال» اعلام کرده است که این تیم خرید «دومینیک سولانکه» بازیکن تیم فوتبال «بورنموث» را قطعی کرده است و او در فصل نقل و انتقالات زمستانی ژانویه به شیاطین سرخ خواهد پیوست.

این بازیکن در فصل ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در لیورپول حضور داشت و در این مدت ۲۷ بار با پیراهن لیورپول به میدان رفت. او در «بورنموث» حضور موفق تری داشت و موفق شده است تا کنون ۶۵ گل برای این تیم به ثمر برساند. این بازیکن ۲۶ ساله در دیدار هفته گذشته با منچستر یونایتد که با شکست تحقیرآمیز منچستر با نتیجه ۳ بر صفر همراه بود موفق به ثبت یک گل شد.

این پایگاه خبری در ادامه ضمن اشاره به عملکرد ضعیف شاگردان «تن هاخ» که در ۱۶ مسابقه فقط ۱۸ گل زده اند نوشت: آنچه واضح است این است که یونایتد به کمک نیاز دارد. «راسموس هویلوند»، بازیکن گران قیمتی که در ابتدای فصل به این تیم پیوست در این فصل در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است و دیگر مهاجمان هم عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند.

«وان فوتبال» در پایان نوشت: این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه مهاجمانی مانند «سرهو گیراسی» و «مهدی طارمی» را در نظر دارد اما شاید بهتر باشد این باشگاه بازیکنانی را به خدمت بگیرد که در لیگ برتر حضور داشته‌اند و آزمایش خود را در این لیگ پس داده باشند. همانطور که هواداران یونایتد در دوران پس از «سر الکس فرگوسن» دریافتند موفقیت در بازار نقل و انتقالات یک هنر است که تعداد کمی از مربیان این تیم با این هنر آشنا هستند.

کد خبر 5968162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی AE ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      11 3
      منچستر دلشم بخواد بازکنی مثل طارمی گیرش نمیاد
    • ناصر IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      7 2
      همین غلطا رو میکنیدکه ‌به تیم های بی در و پیکر ۳تا ۳تا میخورین وقتی تیم طارمی در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و شما حذف شدین ناز کردنتون چه معنی میده در ضمن لیگ برتر مهمه یا لیگ قهرمانان اروپا وقتی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به تیم های نامداری گل زده و دوتا به تیم انگلیس زده پس میتونه
    • ادرین IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      4 1
      رونالدو مسی رونالدو انباپه
    • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      3 1
      یعنی طرفدارن منچستر میرارن برن طارمی بگیرین مگه لیگ انگلستان طارمی بازی..سردار تو آلمان ایتالیا موفق نبود چه برسه با طارمی بیان انگلیس بازی کنن
    • Mehrdad IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 1
      مگه طارمی انگشت کوچیکه ناصر حجازی می شه که بره منچستر؟ طارمی در حد لیگ های درجه ۲ اروپا مثل بلژیک پرتعال کرواسی جواب بده...جاش تو لیگ سطح اول اروپا نیست