۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

گزینه اصلی صنعت نفت برای نیم فصل دوم مشخص شد

گزینه اصلی صنعت نفت برای نیم فصل دوم مشخص شد

یکی از مربیان کهنه کار لیگ برتر فوتبال کشور گزینه اصلی باشگاه صنعت نفت آبادان برای هدایت این تیم در نیم فصل دوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر چهارشنبه ۲۲ آذرماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گل گهر سیرجان با تک گل علیرضا کوشکی پیروز میدان شد.

پس از این دیدار عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری اعلام کرد از سمت خود استعفا کرد و با مذاکرات مسئولان باشگاه صنعت نفت با این سرمربی استعفای او را قبول کردند اما قرار است ویسی تا پایان نیم فصل اول روی نیمکت صنعت نفت بنشیند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که این باشگاه «گزینه‌های خارجی و ایرانی را روی میز داریم و بعد از بررسی گزینه‌ها بهترین را انتخاب می‌کنیم»

حال با پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص شده است که فراز کمالوند یکی از مربیان کهنه کار لیگ برتری گزینه جدی مدیران این باشگاه برای هدایت تیم صنعت نفت آبادان است. فراز کمالوند در حال حاضر مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول کشور است.

کد خبر 5970482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا معاوی ابادان IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      1 0
      مدیر عامل یک باشگاه میاد سرمربی یک باشگاه دیگه میشه مگه داریم عجب حکایتی
    • رزمنده قدیمی US ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      1 0
      آقایان خواهشن آقای فرازمند را سر مربی نکنید که بعد از ۴بازی بدونید چه اشتباهی کردین تجربه سال گذشته بهترین گواه است ممنون
    • شهاب IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      بخداخسته شدیم تاکی تبعیض مگرنفت آبادان بااون سرمایه ملی چرانمی تواندبهترین بازیکن داشته باشدیعنی ملوان که نه شرکتی داردنه چیزی ولی وضعش بهتره