۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

قالیباف مطرح کرد؛

تشریح روند بررسی جزییات بودجه در مجلس؛ برنامه هفتم مدنظر باشد

تشریح روند بررسی جزییات بودجه در مجلس؛ برنامه هفتم مدنظر باشد

رییس مجلس گفت: اگر چه برنامه هفتم هنوز تبدیل به قانون نشده، اما جهت‌گیری‌ها و تصمیمات ما در بررسی لایحه بودجه سال آینده باید در مسیر برنامه هفتم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به بیان توضیحاتی درباره زمان‌بندی رسیدگی به جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس پرداخت.

وی گفت: طبق ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، از امروز نمایندگان به مدت ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند و کمیسیون‌های تخصصی نیز ۵ روز فرصت بررسی و ارجاع این پیشنهادات به کمیسیون تلفیق را دارند. کمیسیون تلفیق نیز ۱۰ روز فرصت بارگذاری گزارش خود را دارد و بعد از آن نیز نمایندگان ۳ روز فرصت دارند تا نظر خود را درباره این گزارش ثبت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه برنامه هفتم هنوز تبدیل به قانون نشده است، اما در شورای نگهبان در حال طی‌کردن مسیر خود است و جهت‌گیری‌ها و تصمیمات ما باید در مسیر برنامه هفتم باشد؛ از سوی دیگر سیاست‌های کلان برنامه هفتم هم ابلاغ شده است. ان‌شاءالله تا زمانی که بخواهیم بودجه را در مجلس رسیدگی کنیم، برنامه هفتم توسعه به قانون تبدیل و ابلاغ شده است.

کد خبر 5971836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha