۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

به همت انجمن سینمای جوان؛

هفته فیلم و عکس اردبیل برگزار می‌شود

هفته فیلم و عکس اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- رییس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میر دولت موسوی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فیلم و عکس در اردبیل، اظهار کرد: از دهم دی ماه و با افتتاح نمایشگاه عکس در مجتمع فدک، برنامه‌های هفته فیلم و عکس آغاز می‌شود تا با رونمایی از تولیدات فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان اردبیل، در بخش فیلم نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد قرار است فیلم‌های تولید شده فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان اردبیل در قالب داستانی و مستند به نمایش گذاشته شده و آثار فیلم اولی‌های تولید شده در دفتر استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

رییس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: فیلمسازان جوان انجمن با تولید آثار متنوع سعی کردند تا در این رویداد حضور توانمندی را داشته باشند که از جمله این آثار می‌توان به «ایهام»، «تنها در خانه»، «قبل از فردا»، «چمدان»، «دریچه»، «خراش»، «کلاس اول»، «سرمای سرد»، «عروس مردگان»، «هشت پا» و… اشاره کرد.

موسوی افزود: در دومین روز از این هفته مراسم اردوی یک روزه عکاسی با حضور ۱۰۰ عکاس و ۱۰ استاد از عمارت شهرداری انجام شده و آثار منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از جمله این آثار منتخب می‌توان به قهوه‌خانه «عاشقلار» اثر رضا جمالی، «نوشابه مشکی» اثر محمد پایدار، «آقای هندرسون» یک اثر بین‌المللی، «نحسی» اثر مهدی امیری‌زاد و «نهایت راحتی» اثر بین‌المللی اشاره کرد.

موسوی اضافه کرد: در روز دوم نیز تولیدات فیلمسازان انجمن سینمای جوان به نمایش در می‌آید تا علاقه‌مندان از این آثار بازدید کنند.

وی بیان کرد: در روز سوم وک شاپ تخصصی عکس با موضوع رویداد و مجموعه عکس استاد کریم متقی و بررسی آثار منتخب اردوی شهری انجام شده و وک شاپ تخصصی فیلمبرداری به همت وحید بیوته برگزار خواهد شد.

موسوی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در قالب هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان و اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا جلسات نقد و بررسی برگزار و در پایان از برگزیدگان این آثار تجلیل و تکریم خواهد شد.

رییس انجمن سینمای جوان استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های این هفته پرمحتوا و با غنای خاص برگزار شده و علاقه‌مندان بتوانند در حوزه عکس و فیلم از جدیدترین آثار دیدن کرده و به تماشای این آثار هنری بنشینند.

کد خبر 5975849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha