۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

با دستور استاندار فارس صورت گرفت؛

بازدید مدیران نوسازی مدارس و آموزش و پرورش از مدارس محروم شیراز

بازدید مدیران نوسازی مدارس و آموزش و پرورش از مدارس محروم شیراز

شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و مدیرکل نوسازی مدارس فارس پیرو دستور استاندار فارس از مدارس مناطق کم برخوردار و محروم شیراز بازدید کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی برگزاری میز خدمت استاندار فارس در محله کم برخوردار بلوار اتحاد شیراز و تاکید وی مبنی بر حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان فارس در این محله برای بررسی مسائل و مشکلات آموزشی، این دو مدیرکل از صبح چهارشنبه به همراه اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان در این محله و همچنین محله سعدی شیراز حضور یافتند.

در این بازدید که هشت تیم تخصصی از بخش‌های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان و اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز حضور داشتند از ۲۰ آموزشگاه دو محله کم برخوردار شهرک سعدی و بلوار اتحاد بازدید شد.

محمد خلیل عسکری و محمد خلیل خرد در ادامه از دبیرستان دوره اول خیر ساز محمدباقر فیض ۳ در بلوار اتحاد واقع در حاشیه شرقی شهر شیراز بازدید کردند.

شرکت در نماز جماعت و حضور در جمع دانش آموزان و گفتگوی صمیمی با دانش آموزان و معلمان به همراه بازدید از زمین آموزشی اهدایی برای ساخت مدرسه در جوار این آموزشگاه از برنامه‌های مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان در این مدرسه بود.

در این حضور یک روزه علاوه بر مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان در قالب هشت گروه ارزیاب از ۲۰ مدرسه شهرک سعدی و بلوار اتحاد واقع در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز بازدید و مشکلات مدارس را رصد و در نشست پایانی ارائه کردند.

مدارس میثم تمار، شهید رحیم دل، فیض ۱ و ۲، هنرستان خوارزمی، دبستان سعدی، آموزشگاه سیف الله دهقان، نظام رنجبر، مدرسه امام جواد علیه السلام، شهدای ارتش، هنرستان فاطمیه، دبستان شهید شکوهی، آموزشگاه شهید اسلامی نسب، دبستان حضرت رقیه سعدی، شهید چمران و جعفری و …، از جمله مدارسی بودند که در حضور یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش فارس و اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در ناحیه چهار شیراز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است؛ فرسودگی آسفالت برخی مدارس، کمبود سیستم سرمایشی و گرمایشی، هوشمندسازی مدارس، کمبود نمازخانه در برخی مدارس، تجهیز سالن ورزشی ۹ دی به‌عنوان کانون کشتی دانش آموزی و نصب کفپوش سالن ورزشی حیاط طیبه، تأمین تجهیزات ورزشی مدارس داریون و ترمیم و بازسازی محوطه مدارس به عنوان کلاس درس تربیت بدنی توسط نوسازی و …، از جمله مسائلی بود که در این بازدیدها مطرح شد.

کد خبر 5978335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha