۷ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

دیدار مداحان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی

دیدار مداحان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی

شهرکرد-دبیر شورای هماهنگی هیات ها و تشکل‌های دینی چهارمحال و بختیاری گفت: در روز ولادت حضرت زهرا دیدار رهبر معظم انقلاب با مداحان کشور برگزار می‌شود که ۱۸ نفر از مداحان استان نیز حضور دارند.

حسین علیمحمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مقرر است همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مداحان کشور برگزار شود که ۱۸ نفر از مداحان چهارمحال و بختیاری نیز جهت حضور در این دیدار اعزام خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی هیئات و تشکل‌های دینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به درنظر گرفتن برخی ملاک‌ها در انتخاب مداحانی که برای حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت، افزود: این معیارها از سوی سازمان تشکل‌های دینی و مذهبی به شورای هماهنگی هیئات و تشکل‌های دینی در تمامی استان‌ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مداحانی که برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند باید فعال باشند یعنی فعالیت آن‌ها تنها به یک بازه زمانی خاص مانند ایام محرم محدود نباشد همچنین این افراد باید از جمله مداحان پیشکسوت یا شاخص در هر استان باشند.

علیمحمدی عنوان کرد: مداحان نوجوان و جوانی که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند نیز امکان حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را ندارند البته در بین مداحان انتخاب شده افراد جوان نیز حضور دارند در حقیقت افراد منتخب باید در این مسیر به نوعی پختگی و تکامل رسیده باشند.

دبیر شورای هماهنگی هیئات و تشکل‌های دینی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مداحان استان که برای حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند تنها از مرکز استان نیستند و با توجه به اینکه سهمیه استان ارسال ۱۸ مداح بود باید از هر شهرستان یک نفر انتخاب می‌شد.

وی تصریح کرد: شیوه انتخاب مداحان نیز به این صورت بود که تعداد از افراد در شورای تشکل‌های مذهبی و دینی توسط اعضا معرفی شدند که این افراد مورد بررسی قرار گرفتند تا با معیارهای اعلام شده تطابق داشته باشند و پس از آن با افرادی که در اولویت قرار گرفته بودند هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی علاوه‌بر مداحانی که از هر استان انتخاب و اعزام می‌شوند تعدادی از مسئولان تشکل‌های استانی مانند رئیس کانون مداحان نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 5978928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha