۷ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۴۳

با حضور دانش آموزان؛

اجتماع فرزندان حاج‌قاسم در استان سمنان برگزار شد

اجتماع فرزندان حاج‌قاسم در استان سمنان برگزار شد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری اجتماع فرزندان حاج قاسم ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شبستان آستان مقدس امامزاده یحیی‌بن‌موسی (ع) با اشاره به برگزاری مراسم فرزندان حاج قاسم با حضور دانش آموزان تاکید کرد: این گردهمایی دانش‌آموزان هم‌زمان با سراسر کشور در سمنان نیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این گردهمایی در آستانه فرا رسیدن چهارمین سالگرد عروج آسمانی شهید سلیمانی با حضور پرشور دانش آموزان سمنانی برگزار شد، افزود: پیمان بستن با شهدا به خصوص شهید سلیمانی از محورهای این همایش بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفتمان‌سازی اهمیت و جایگاه شهید سلیمانی را دیگر محور این رویداد دانست و تاکید کرد: جریان‌سازی افکار عمومی، دانش‌آموزان و فرهنگیان درباره فرهنگ ایثار و شهادت از جمله محورهای گردهمایی فرزندان حاج قاسم در سمنان بود.

وزیری با بیان اینکه برگزاری این دست رویدادها به انسجام‌بخشی، هویت‌بخشی و مهارت‌آموزی دانش آموزان کمک شایانی می‌کند، گفت: برگزاری این گردهمایی در سمنان همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و برجسته‌سازی نقش بی‌نظیر شهید سلیمانی در مسئله آزادی قدس و حمایت از گروه‌های مظلوم فلسطین را نیز دنبال می‌کرد.

وی توسعه و تقویت روحیه ایثار و مقاومت بین دانش‌آموزان را دیگر رکن این رویداد دانست و تاکید کرد: تقویت ساحت سیاسی‌اجتماعی دانش‌آموزان و هویت‌بخشی به دانش‌آموزان از راه آشناسازی با مفاخر و قهرمان‌های ملی از جمله اهداف اجرای این دست همایش‌ها است.

کد خبر 5979283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha