۷ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

اخلاقی و مکتبی بودن وجه تمایز جبهه پایداری نسبت به سایر احزاب است

اخلاقی و مکتبی بودن وجه تمایز جبهه پایداری نسبت به سایر احزاب است

کرمانشاه- رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کرمانشاه گفت: اخلاقی و مکتبی بودن وجه تمایز جبهه پایداری نسبت به سایر احزاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ایرانی شامگاه پنجشنبه در دیدار رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه و عضو هسته مرکزی جبهه پایداری با تعدادی از اعضای هیأت اجرایی جبهه پایداری استان کرمانشاه که در دفتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سعه وجودی جبهه پایداری قاعدتاً جدا از هر حزب و دسته است‌.

وی افزود: دلیل ممتاز بودن جبهه پایداری، خط مشی‌هایی است که از ابتدا برای آن تعیین شده و قالبی است که مد نظر مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی رحمت الله علیه از وجود سه مجتهد در هسته مرکزی جبهه پایداری بوده است و این‌ها باعث شده که ساختار این جبهه با سایر احزاب کاملاً متفاوت باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: تفاوت جبهه پایداری از عقبه آن و وجود ارزشمند حضرت علامه مصباح رحمت الله علیه نشأت گرفته که مقام معظم رهبری در سفر قم برای تکریم این عالم فرزانه در منزل علامه مصباح با ایشان دیدار کردند و بیان داشتند وجود ایشان خلأ وجود علامه طباطبایی و شهید مطهری رضوان الله تعالی علیهما را باهم پر کرده که این مسئله بسیار معنادار و حائز اهمیت است، لذا ساختاری که مورد تأیید ایشان قرار گرفته متمایز و قابل اعتماد است.

ایرانی ادامه داد: حقیقت تاریخی این است که ما در قرن معاصر در میان افراد غیر معمم بهتر و والاتر از شهید سلیمانی نداشته‌ایم، مالک اشترها را حاج قاسم معنا کرد، حتی این شخصیت والا هم راهنمایی مانند مقام معظم رهبری را داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همه ما نیاز داریم که شبیه حاج قاسم استادی از نزدیک در مقام راهنما داشته باشیم که از ما دستگیری کرده و در هنگام خطا، به ما راه درست را نشان دهد لذا جبهه پایداری کرمانشاه هم احتیاج به یک عالم صاحب نفس و متشرع دارد که مانع انحراف‌های فکری و اخلاقی اعضا و جبهه شود.

وی عنوان کرد: نکته‌ای که برای بنده بسیار حائز اهمیت بود حضور قشر جوان در بدنه جبهه پایداری کرمانشاه است، راهبرد اصلی ما نیز باید بدین شکل باشد که حضور طیف عظیمی از جوانان را در این جبهه شاهد بوده و آنها را برای بهترین نقش آفرینی‌ها سازماندهی کنیم.

کد خبر 5979297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha