۹ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴

مدیرکل ارشاد اسلامی سمنان خبر داد:

راه اندازی دبیرخانه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان

راه اندازی دبیرخانه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از راه اندازی دبیرخانه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان خبر داد.

فرشید فلاح لاله زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) در سمنان راه اندازی شد، تاکید کرد: محور و موضوع این رویداد تولید محتوا در حوزه دیجیتال و مجازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد با هدف معرفی نهضت عاشورا برگزار می‌شود، افزود: دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) در تلاش است تا کنشگران فعال در عرصه تولید محتوای ارزشی و فرهنگی و آئینی را گرد هم آورده و بتواند در زمینه تولید محتوای فاخر اقدامی را صورت دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در مراسمی رسمی آغاز به کار کرد، گفت: بازنشر موضوعات مرتبط با عاشورا و تبیین نهضت امام حسین (ع) از دیگر موضوعات این سوگواره خواهد بود.

فلاح ادامه داد: معرفی مراسم و رسوم مرتبط با عاشورا و ایام محرم در شهرستان‌های استان سمنان که هر کدام برای خود یک جاذبه فرهنگی محسوب می‌شوند از دیگر بخش‌های این سوگواره خواهد بود.

به گزارش مهر، زمان برگزاری سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) متعاقباً بعد از برنامه ریزی های ثانوی، اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5980799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha