۱۱ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۰

گفت و گو با طلبه گیلانی که در مسابقات ملی تکواندو طلایی شد

گفت و گو با طلبه گیلانی که در مسابقات ملی تکواندو طلایی شد

رشت - طلبه گیلانی در مسابقات ملی تکواندو در تهران موفق به کسب مدال طلا شد.

حجت الاسلام سید مصطفی جلالی طلبه ورزشکار گیلانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورزش یکی از علاقه مندی های ویژه زندگی روزمره ام بوده و هیچ وقت ورزش را ترک نکردم.

وی با اشاره به اینکه ورزش و طلبگی دو بخش سازش کار هستند، افزود: یک طلبه باید هم ورزشکار باشد و هم هنرمند و مردمی چرا که معتقدم کلام آدم اهل عمل تأثیرگذاری بیشتری دارد.

این قهرمان تکواندو کشور که دارنده کمربند مشکی دان (۲) است، می‌گوید: ورزش به من آرامش می‌دهد و پیش نیاز مثبت و اثرگذاری برای انجام کارهای دیگر تلقی می‌شود.

جلالی گریزی هم به برگزاری مسابقات ملی تکواندو در تهران زد و اضافه کرد: این مسابقات که چندی پیش در خانه تکواندو تهران زیر نظر فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد موفق کسب به مدال طلا شدم.

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ در رشته ورزشی تکواندو فعالیت می‌کند، افزود: در زمینه ورزش تکواندو در ادوار مختلف موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز مسابقات استانی شدم.

این طلبه ورزشکار گیلانی با اشاره به جزئیات بیشتر مسابقات ملی تکواندو در پایتخت بیان کرد: مسابقات تکواندو در دو بخش کیوروگی (مبارزه) و هان‌مادانگ و پومسه برگزار شد که در هان‌مادانگ رشته شکستن اجسام سخت حائز مقام اول شدم.

جلالی ادامه داد: در مجموع گیلانی‌ها در این مسابقه با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز جز بهترین استان‌ها در این مسابقه شدند.

وی با بیان اینکه در کنار ورزش به فعالیت تبلیغی مشغول هستم، افزود: تدریس در دانشگاه، حوزه علمیه و مدارس و همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی بخشی از کارهایم را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 5981889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدعلی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      2 1
      خداوند قادر متعال به شما و خانواده ی محترمتان خیردنیاوآخرت و طول عمرباعزَّت عنایت فرماید