۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

خان‌محمدی مطرح کرد؛

رشد کمک خیران در امر مدرسه سازی/ نبض عالم تربیت در دست زنان است

رشد کمک خیران در امر مدرسه سازی/ نبض عالم تربیت در دست زنان است

بنا بر اعلام رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از سال گذشته تا کنون ۱۵ هزار کلاس درس به محیط یادگیری دانش آموزان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حمیدرضا خان‌محمدی در نشست شورای بانوان خیر مدرسه ساز سراسر کشور، با اشاره به توصیه‌های رهبری در زمینه توجه به آموزش و پرورش؛ گفت: شما زنان خیر مدرسه ساز هم به آموزش و پرورش توجه می‌کنید؛ حقیقتاً محیط و فضای خوب یادگیری شرط اصلی و اولیه آموزش و پرورش خوب است.

خان‌محمدی با اشاره به اهمیت توجه به زیر ساخت‌ها گفت: وقتی یک مدرسه نا ایمن و غیر استاندارد که تراکم بالایی از دانش آموز را هم در آن شاهد هستیم با تلاش‌ها و زحمات خیران استاندارد می‌شود؛ دانش آموزان امیدوار می‌شوند.

وی با بیان اینکه از سال قبل تا کنون ۱۵ هزار کلاس درس به محیط یادگیری دانش آموزان اضافه شده است؛ گفت: در سال جاری مشارکت خیرین مدرسه ساز از ۳,۴۰۰ میلیارد تومان به ۸۰۰۰ میلیارد تومان، افزایش یافته است و در عرصه خیرین مدرسه ساز کاری بزرگ رخ داده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ما روحیه مجاهدت، در همه افراد خیر مدرسه ساز وجود دارد؛ گفت: این کار خیری که در همه عرصه‌ها انجام می‌شود به واسطه مادران، حضور همسران و به طور کلی وجود زنان کشور است. نبض عالم تربیت در دست زنان است.

خان محمدی با اشاره به شیطنت رسانه‌های معاند که می‌گویند جمهوری اسلامی پیشرفت زنان را محدود کرد؛ گفت: در همین سازمان نوسازی مدارس، خانم‌ها از مهندسین ما هستند و دقیق‌ترین کارها را زنان انجام می‌دهند. بیشتر نظام تعلیم و تربیت ما هم در دست زنان است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی عرصه به حاج قاسم تنگ می‌شد به حضرت زهرا متوسل می‌شد. ما هم باید همین گونه باشیم و در هر عرصه‌ای که بخواهیم موفق شویم باید به حضرت زهرا متوسل شویم. حاج قاسم هم هرچه دارد از این توسل و دعای خیر مادرش بوده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: در این ایام بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام حاج قاسم افتتاح و امسال تحویل دانش آموزان داده شد.

کد خبر 5982020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha