۱۱ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷

فرماندار رودسر:

فرصت خدمت‌ به مردم بسیار محدود و گذرا است

فرصت خدمت‌ به مردم بسیار محدود و گذرا است

رودسر - فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مدیران در راستای گره گشایی از امورات مردم گام بردارند، گفت: فرصت خدمت‌ به مردم بسیار محدود و گذرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار چابکسر اظهار کرد: هم‌افزایی و تقویت اتحاد و همبستگی میان مدیران در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در امور مردم ضروری است تا شهرستان بتواند با هم افزایی در مسیر توسعه و پیشرفت گام‌های بلندی بردارد.

فرماندار رودسر بر لزوم اندیشه‌های یکپارچه برای رسیدن به هدف را ضروری خواند و گفت: ممکن است برای رسیدن به هدف مسیر راه مختلف و متعدد باشد اما نباید ما را از رسیدن به اصل راه دور کند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت‌گزاری به مردم بسیار محدود و گذرا است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسؤولیتی که بر عهده فردی گذاشته می‌شود باید تلاش کند تا از این عمر کوتاه مسؤولیت برای خدمتگزاری به مردم به نحو درست و شایسته استفاده کند و مدیران در راستای گره گشایی از امورات مردم گام بردارند.

حیدری با اشاره به موهبت‌های الهی و ظرفیت‌های بالای چابکسر در بخش‌های مختلف دریا، کوه و جلگه افزود: باید بتوان از این اقلیم‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مردم درست استفاده کرد تا چابکسر که پیشانی گیلان است به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

وی به ظرفیت‌های چابکسر به ویژه در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: روستای جواهر دشت نگین خدادادی بخش چابکسر است که باید برای این دهکده گردشگری برنامه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی با رویکرد دینی طراحی و تبدیل کرد.

حیدری به حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری یک مقدمه و ملزوماتی دارد که آن مقدمات و ملزومات کارگزاران نظام، مسؤولان سیاسی دولت در بخش‌های مختلف باید فراهم کنند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت در برِآورده کردن مطالبات و حل مشکلات مردم در شهرستان را نداریم، گفت: کارهای نیمه تمام و مطالبات به حق مردم باید به سرعت رسیدگی شود.

گفتنی است، در پایان این نشست طی حکمی از سوی استاندار گیلان «هادی نظام دوست» به عنوان بخشدار جدید چابکسر معرفی و از زحمات «علی امیدوار» قدردانی به عمل آمد..

کد خبر 5982753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha