۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

مومنی؛

حوادث تروریستی، ذره‌ای در تقوای ملت ایران، خلل وارد نمی‌کند

حوادث تروریستی، ذره‌ای در تقوای ملت ایران، خلل وارد نمی‌کند

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: حوادث تروریستی، نه تنها ذره‌ای در عزم راسخ، ایمان و تقوای ملت شریف ایران، خلل وارد نخواهد آورد بلکه خون تازه ای در شور و شعور انقلابی این ملت دمیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تسلیت اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر پی حادثه تروریستی کرمان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَی إِنَّا مُنْتَقِمُونَ

فاجعه تروریستی و جانگداز کرمان که منجر به شهادت و جراحت شمار زیادی از زائران و دوست‌داران سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شد، دل‌های مردم شهید پرور ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

دشمنان، ناامید از مقابله با اراده ملت بزرگ ایران با ارتکاب تروری کور و جنایتی خونین، باز هم چهره پلید خود را نمایان کردند. آنها از شدت حقارت و ذلالت حتی نتوانستند ترس و واهمه خود را از مزار و یاد حاج قاسم شهید القدس پنهان نگه دارند.

بی شک این حوادث تروریستی، نه تنها ذره‌ای در عزم راسخ، ایمان و تقوای ملت شریف ایران، خلل وارد نخواهد آورد بلکه خون تازه ای در شور و شعور انقلابی این ملت دمیده است.

اینجانب این حادثه تلخ و ناجوانمردانه را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات برای این شهدا و صبر و اجر برای بازماندگانشان و نیز شفای عاجل برای مجروحان این جنایت مسألت می‌کنم.ان‌شاالله خداوند سبحان روح پرفتوح این شهدا را با یگانه دختر پیامبر حضرت فاطمه محشور کند.

کد خبر 5985297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha