۱۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۶

کولیوند مطرح کرد؛

افزایش و ارتقای همکاری برای خدمت رسانی به زایران اربعین ۱۴۰۳

افزایش و ارتقای همکاری برای خدمت رسانی به زایران اربعین ۱۴۰۳

رییس جمعیت هلال احمر بر افزایش و ارتقای همکاری برای خدمت رسانی به زایران اربعین ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، در همایش تقدیر از فعالین، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ در بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر در نجف و با حضور مسئولان عالی رتبه عراق ضمن ابراز تأسف فراوان از وقوع حادثه تروریستی در کرمان و محکومیت این اقدامات، گفت: هدف از تشکیل این جلسه تقدیر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای خدمان رسانی به زایران اربعین ۱۴۰۲ است.

وی ادامه داد: در مراسم اربعین ۱۴۰۲ همه ما حول محور آیه " تعاونو علی البر و التقوی" به زایران قرار گرفتیم و در کنار هم برای خدمت رسانی به زایران خدمت رسانی کردیم.

کولیوند ادامه داد: همه در جریان برگزاری پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ در تلاش بودند خدمات به زایران در بالاترین سطح ارائه شود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: هلال احمر یک جمعیت است که در آن برای افزایش آسایش دیگران تلاش می‌کنیم و در تمام مأموریت‌ها به آسایش خود توجهی نمی‌کنیم تا آسایش دیگران را تأمین کنیم.

وی افزود: در حادثه کور تروریستی کرمان دو داوطلب جوان هلال احمر به شهادت رسیدند. این‌ها نمونه‌ای از داوطلبان جوان ما هستند که در تمام مأموریت‌ها شرکت می‌کنند تا آسایش دیگران را تأمین کنند.

کولیوند گفت: هلال احمر ایران بدون توجه به محدودیت‌های زمین و مرز اقدام به امدادرسانی و خدمات رسانی می‌کند. هلال احمر در تمام دنیا و هر جایی که نیاز به خدمات این جمعیت باشد حضور پیدا می‌کند، زیرا جنس کار جمعیت اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه است.

رییس جمعیت هلال احمر در پایان بر افزایش و ارتقای همکاری برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زایران اربعین ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: امسال امنیت زایران اربعین به خوبی تأمین شد. در اربعین حسینی تاکید شد که وقتی همه مسؤولان کشوری و لشکری کنار هم قرار می‌گیرند و خدمات رسانی می‌کنند تأثیر بسزایی در خدمات رسانی با سطح کیفی بالا دارد.

کد خبر 5986442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha