۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

قائم مقام تعزیرات حکومتی کشور مطرح کرد؛

تکریم ارباب رجوع مهمترین اولویت در سازمان تعزیرات حکومتی

تکریم ارباب رجوع مهمترین اولویت در سازمان تعزیرات حکومتی

زاهدان- قائم مقام تعزیرات حکومتی کشور تکریم ارباب رجوع را مهمترین اولویت این سازمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ذاقلی پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، که در سالن اتاق بازرگانی زاهدان برگزار شد، بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: تکریم مردم مهم‌ترین اولویت در سازمان تعزیرات حکومتی است و در واقع امور مردم باید بدون منت و به بهترین شکل رسیدگی شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیشگیری از قاچاق، گفت: با توجه به افزایش تعداد پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز، باید در این خصوص در استان سیستان و بلوچستان تدابیری لحاظ شود.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر قانون مداری در رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی گفت: موضوعاتی که در سازمان تعزیرات در جریان است، باید منطبق با قانون باشد و خلاف قانون قابل پذیرش نیست هرچند اهتمام ما این است که با دستورالعمل‌ها و برنامه ریزی های لازم خلاء های قانونی را برطرف کنیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، قائم مقام دادگستری و جمعی از مدیران استانی و همچنین مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌ها و مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد، از زحمات «موسی عباس زاده محمودی» مدیرکل سابق، قدردانی و حکم انتصاب «منصور انصاری» به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان به وی ابلاغ شد.

کد خبر 5986863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha