۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

نوزاد عجول افغان در آمبولانس به دنیا آمد

نوزاد عجول افغان در آمبولانس به دنیا آمد

بوشهر- با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آهنگ حیات و تولد نوزاد عجول فضای آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دروداحمد را فرا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آمبولانس پایگاه اورژانس بردخون در مأموریت بود و به همین دلیل مرکز پیام فوریت‌های پزشکی به پایگاه اورژانس جاده‌ای دروداحمد برای انتقال مادر باردار از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون مأموریت داد.

هنوز ساعتی به اذان صبح مانده بود که آمبولانس برای انتقال مادر باردار به بیمارستان امام هادی (ع) دیّر به حرکت درآمد.

در مسیر حرکت و در حین انتقال مادر باردار، با توجه به دردهای شدید و مشاهده آغاز فرایند زایمان، سریعاً تیم اورژانس با کمک به مادر و ایجاد شرایط مناسب در داخل آمبولانس به تولد نوزاد کمک کردند.

در این زایمان مادر ۲۲ ساله افغانستانی چهارمین فرزند خود را سالم به دنیا آورد و طنین دلنواز آهنگ حیات پسر کوچولو کابین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دروداحمد را فرا گرفت.

تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ دروداحمد پس از باز و تمیز کردن راه‌های هوایی، گرم کردن و کلامپ بند ناف و ارائه مراقبت‌ها و خدمات درمانی اولیه و حمایتی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام هادی (ع) دیّر منتقل و با حال عمومی خوب مادر و نوزاد تحویل زایشگاه شد.

در این مأموریت احسان میرزایی و سیداسماعیل حسینی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ دروداحمد حضور داشتند.

شهرستان دیر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، دروداحمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

کد خبر 5987577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha