۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی جوی و کشاورزی در استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و فعالیت جریانات جنوبی تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: بنابراین وزش باد جنوبی در برخی نقاط شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها خیلی شدید، روند افزایش دما و در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه و مه آلود بودن هوا مورد انتظار است.

دادرس ادامه داد: با نفوذ سامانه بارشی از روز چهارشنبه و شمالی شدن جریانات شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، وزش باد، احتمال رعد و برق، کولاک و در ارتفاعات بارش برف تا پایان هفته پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی جوی و کشاورزی در استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان اندیشیده شود.

دادرس به هشدار سطح نارنجی هواشناسی دریایی در گیلان اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید و مواج شدن دریا از اوایل وقت چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5988613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      ای بزرگان و دانش آموختگان هوا شناسی مطمئنآ شما میتوانید با علم خود ابرها بارور کنید لطفا این کارو انجام دهید
    • فرها د IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      خیلی.خوب