۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵

رییس کمیته رسانه کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر(ع):

۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سریال حضرت علی بن باقر(ع) لازم است

۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سریال حضرت علی بن باقر(ع) لازم است

کاشان - رییس کمیته رسانه نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سریال حضرت علی بن باقر(ع) لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد عباسی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: این کنگره برای نخستین بار برگزار و ۳۳ کمیته وظیفه برگزاری مطلوب این کنگره را به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در بخش رسانه ۲۵ مستند درباره حضرت علی بن باقر (ع) در حال ساخت است، ابراز داشت: چهار سرود نیز در حال آماده سازی است که اختصاص به حضرت علی بن باقر (ع) دارد.

رئیس کمیته رسانه نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این کنگره چهارشنبه ۲۰ دیماه مصادف با ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت آن حضرت برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۸۰ جلسه برای هماهنگی هر چه بیشتر در کمیته‌های مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت علی بن باقر (ع) در بین مردم ایران و شیعیان جهان گفت: در هر سال زائران زیادی از کشورهای مختلف به منطقه مشهد اردهال سفر می‌کنند تا به زیارت حضرت علی بن باقر (ع) مشرف شوند.

عباسی با اشاره به ساخت یک سریال برای حضرت علی بن باقر (ع) تاکید کرد: برای ساخت این سریال بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که امیدواریم برای هر چه بیشتر شخصیت آن حضرت، خیرین برای تأمین اعتبار کمک کنند.

کد خبر 5989138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha