۱۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۵

سردار محمدیان خبر داد؛

حضور مأموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان تهران

حضور مأموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ۲۹۴ سارق طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مأموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان تهران حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقین و خریداران اموال مسروقه در قالب اجرای یک طرح خبر داد.

وی امروز در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران در پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران گفت: همکاران ما در پلیس آگاهی طی ۷۲ ساعت گذشته طرح‌هایی را برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند که ماحصل آن دستگیری ۲۹۴ سارق بوده است که این سارقان اقدام به سرقت موتورسیکلت، خودرو، تلفن همراه و … می‌کردند.

وی با بیان اینکه برخی از این سارقین اقدام به جعل و کلاهبرداری هم می‌کردند، گفت: این ۲۹۴ سارق در قالب ۶۸ باند مختلف مشغول فعالیت بودند که تمامی شبکه این باندها اعم از سارق، مالخر و زاغ‌زن شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نتیجه تلاش مأموران پلیس آگاهی در ۷۲ ساعت گذشته تأثیر مستقیمی بر تعداد وقوعات سرقت داشته است و این نشان می‌دهد که دستگیری سارقان تأثیر مستقیمی با کاهش سرقت و در نتیجه آن جرم در پایتخت دارد.

محمدیان با بین اینکه پلیس خودش را پاسخگو می‌داند، گفت: اگر سارقان دست به خشونت بزنند و بخواهند در برابر مردم و پلیس گردن‌کشی کنند حتماً صدای آنها را در نطفه خفه می‌کنیم و برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که شهر را ناامن کنند.

وی با اشاره به یکی از موارد خفت گیری در بوستان نهج البلاغه تهران گفت: این باند برای سرقت به سمت خانم و آقایی حمله‌ور می‌شوند که متأسفانه فرد آقا در این درگیری جان خود را از دست می‌دهد اما تمامی عوامل این باند طی ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ پارک مختلف حضور دارند تا بتوانند عملکرد بهتری را در راستای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دهند.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 5989398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      ایکاش قبل از کشته شدن آن جوان همین طرح انجام میشد.
    • ايراني IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      بوستان نهج البلاغه هر شب محل رفت و امد ساقي هاي مواد هست .در اتوبانها هم اگر زحمت نيست گشت نامحسوس موتور سوار قراربدين جهت جلوگيري از سرقت موبايل .