۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

فیلمبرداری بخشی از فصل پنجم نون خ در سیستان و بلوچستان

فیلمبرداری بخشی از فصل پنجم نون خ در سیستان و بلوچستان

چابهار- تهیه کننده سریال نون خ گفت: بخشی از فصل پنجم سریال در سیستان و بلوچستان فیلم برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فرجی صبح امروز شنبه با حضور در اداره میراث فرهنگی چابهار و در دیدار با رئیس این اداره، افزود: مردم سیستان وبلوچستان از اصالت فرهنگی فوق العاده‌ای برخوردار هستند و در مهمان‌نوازی نیز کم‌نظیر هستند، این خطه پهناور دارای ظرفیت‌های طبیعی و زیبایی‌های جغرافیایی بسیار زیادی هست که همه این توانمندی‌های خدادادی و اراده قوی و مستحکم و خونگرمی مردمانش باعث شده تا جذابیت‌های لازم برای جذب گردشگر در این استان پهناور به خوبی فراهم شود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، بخشی از فیلمبرداری فصل پنجم سریال نون خ در این استان و شهرستان زیبای چابهار انجام گرفت که پس از تکمیل، به امید خدا، در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت و گوشه‌ای از این زیبایی‌ها و فرهنگ غنی و والای مردم سیستان و بلوچستان را به نمایش خواهد گذاشت.

سیستان و بلوچستان به خوبی معرفی نشده است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار نیز در این دیدار، گفت: سیستان وبلوچستان سرزمین هزار نقش و سرشار از قابلیت‌های متعدد هست.

خیرالنساء امیری افزود: در هر گوشه این استان، شاهد زیبای های چشم‌نواز و خاص هستیم و همین موضوع، موجب شده تا گردشگران از سرتاسر دنیا به سیستان و بلوچستان سفر کنند.

وی تاکید کرد: این استان، علیرغم داشتن آئین‌ها و سنن و فرهنگ‌های اصیل و بومی خود، اما هنوز به خوبی معرفی نشده که ساخت چنین سریال‌های فاخری، می‌تواند دریچه‌ای برای دیده شدن بهتر سیستان وبلوچستان باشد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با اهدای لوح و تصویری از سواحل زیبای مکران از تهیه کننده سریال نون خ، تقدیر شد.

کد خبر 5993105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha