۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه برگزار شد

نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ظهر یکشنبه طی جلسه‌ای با اعضا ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه در جریان روند اجرایی این رویداد قرار گرفت.

سامان آریانپور دبیر جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه با ارائه گزارشی درباره روند برگزاری و نحوه انتخاب آثار، این جشنواره را مهمترین اتفاق هنری حوزه تجسمی در ایران نام برد و خواستار حمایت ادارات و ارگان‌های استان کرمانشاه از این رویداد شد.

آریانپور همچنین ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر که هر ساله به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود می‌تواند و باید به مأمن و خواستگاهی برای گرامیداشت و معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاه تبدیل گردد.

پوریا جلالی با تقدیر از فعالیت دبیر و ستاد جشنواره برای حمایت‌های لازم از این رویداد قول مساعد داد و فجر را جشن ملی ملت ایران برشمرد که مستلزم توجه و برگزاری هرچه باشکوه‌تر است.

جلالی افزود: خود را جز بدنه هنر استان و خادم هنرمندان می دانم وظیفه اصلی من در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت به هنر و هنرمندان کرمانشاهی ست.

گفتنی است، بخش تجسمی جشنواره فجر به نام تجسم هنر از تاریخ هفتم تا ۱۲ بهمن ماه با حضور هنرمندان کرمانشاهی در رشته‌های عکاسی، پوستر، نقاشی، مجسمه سازی، تصویر سازی، هنرهای مفهومی و داستان سرایی بصری در نگار خانه میرزا رضا کلهر و همزمان در سه شهرستان سنقر و کلیایی، جوانرود و سرپل ذهاب برگزار می‌گردد.

کد خبر 5994317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha