۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

بخشدار سعدآباد:

فراهم کردن شرایط حضور حداکثری در انتخابات وظیفه مسئولان است

فراهم کردن شرایط حضور حداکثری در انتخابات وظیفه مسئولان است

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: وظیفه همه ما آماده سازی زیر ساخت‌ها، حفظ بی طرفی، برگزاری انتخابات و اعمال قانون به منظور حضور حداکثری در جهت مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات امسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح دوشنبه نشست اعضای هیئت اجرایی انتخابات بخش سعدآباد به بیان عملکرد هیئت اجرایی بخش برابر تقویم برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار داشت: از شروع انتخاب هیئت اجرایی تمام نشست‌ها و دیگر موارد قانونی حوزه‌های رأی گیری و عوامل اجرایی رأس تاریخ مقرر برگزار و ضمن تعامل بسیار نزدیک با اعضای هیأت نظارت بخش توانسته این بدون وقفه و یا تأخیر تقویم اجرایی انتخابات را به فرمانداری اعلام کند و این خود نشان از توانمندی و اشراف هیئت اجرایی بخش سعدآباد است.

بخشدار سعد آباد فراهم کردن بسترهای لازم جهت مشارکت حداکثری مردم به ویژه تبیین خدمات دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف را بیان و بع عنوان یک وظیفه اداری مهم دانست و افزود: حوزه‌های فرهنگی وظیفه دارند که جهاد تبیین را مهم دانسته و در سطح مدارس و آموزشگاه‌ها عملکرد دولت و نقش دشمنان جهت ترغیب مردم در شرکت نکردن در انتخابات را تشریح و تبیین کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش سعدآباد فراهم نمودن حضور حداکثری رأی اولی‌ها در جهت شرکت در انتخابات را مهم و تأثیر گذار عنوان و از متولیان حوزه آموزش و پرورش خواست به این مهم بیش از پیش در سطح مدارس توجه داشته باشند.

وی گفت: وظیفه همه ما آماده سازی زیر ساخت‌های فیزیکی، حفظ بی طرفی، برگزاری انتخابات و اعمال قانون به منظور حضور حداکثری در جهت مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه است.

در ادامه این نشست هر کدام از اعضای هیئت اجرایی بخش سعدآباد ضمن بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرف، قانونی و باشکوه سخنانی بیان کردند.

کد خبر 5994973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha