۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

مدیرکل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با مهر:

ملاک سخنانم در نشست تئاتر فجر زیرسوال بردن زحمت کوروش زارعی نبود

ملاک سخنانم در نشست تئاتر فجر زیرسوال بردن زحمت کوروش زارعی نبود

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره انضباط مالی در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر سوبرداشت شده و ملاک سخنان وی در نشست جشنواره، زیرسوال بردن زحمت‌های کوروش زارعی دبیر فجر ۴۱ نبود.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی درباره سخنان خود در نشست رسانه‌ای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره بودجه جشنواره چهل و یکم و ریخت و پاش هزینه‌ای در دوره گذشته جشنواره و برداشت‌هایی که از این سخنان شده و خطاب این سخنان را کوروش زارعی دبیر جشنواره چهل و یکم دانسته‌اند، به خبرنگار مهر گفت: آقای کوروش زارعی زحمت خود را کشیده است و ملاک سخنان من زحمت و کار آقای زارعی نیست بلکه ساز و کار و ساختار اصلی بخش اجرایی و مالی جشنواره‌ها است. دبیر، جایگاه هنری دارد و ساز و کار مالی مرتبط با او نیست. در نتیجه سخنان من مرتبط با بخش اجرایی و مالی بوده که بخشی از آن نیز به اداره‌کل هنرهای نمایشی مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه از سخنان من سوبرداشت شده است، منظور من بی‌انضباطی مالی در دوره چهل و یکم جشنواره تئاتر فجر بوده که اصلا مرتبط با دبیر جشنواره نیست.

نظری تاکید کرد: امسال سعی داریم با دستورالعمل‌هایی که مدنظر قرار داده‌ایم و همچنین شکل‌گیری شورای برآورد، از ریخت و پاش‌های اضافی جلوگیری کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: منظور از ریخت و پاش فقط مختص جشنواره تئاتر فجر نیست و در دیگر جشنواره‌ها نظیر فیلم، تجسمی و موسیقی فجر هم این موضوع مصداق دارد. ما سعی داریم تا با رعایت انضباط مالی هزینه‌های اضافی را کم و بخش زیادی از بودجه را برای هنرمندان و گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره صرف کنیم.

کد خبر 5995385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha