۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات خوبی در گازرسانی و آبرسانی سرپل ذهاب صورت گرفته است

اقدامات خوبی در گازرسانی و آبرسانی سرپل ذهاب صورت گرفته است

کرمانشاه- نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در گازرسانی و آبرسانی به سرپل ذهاب صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار حیدری صبح چهارشنبه در پی پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستان سرپل ذهاب در آئین افتتاح بهره برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع هشت روستایی کانی عزیز و قورچی باشی، اظهار کرد: از گذشته این منطقه در سه حوزه جاده‌ای، گاز رسانی و آب رسانی دچار مشکلاتی بودند که مسئولان دولت سیزدهم در این مسیر درصدد رفع این مشکلات به عنوان نیازهای اصلی مردم این منطقه برآمد.

وی افزود: با وجود اینکه این منطقه در سه حوزه نام برده مشکل داشتند هم اکنون تا حد زیادی در زمینه گازرسانی و آبرسانی رفع مشکل صورت گرفته اما همچنان در زمینه جاده‌ای مشکلات وجود دارد که نیاز به همت بیشتری برای هموار سازی هستیم زیرا هنوز استانداردهای لازم را ندارند.

نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب در با در ادامه با تاکید بر نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و سفارش مقام معظم رهبری به حضور در این عرصه مهم، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مسئله مورد تاکید رهبر انقلاب بوده که به اهمیت توجه به آن کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.

حیدری در ادامه با قدردانی اقدامات اخیر سپاه پاسداران به منظور ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیست، خاطرنشان کرد: این اقدام بسیار به موقع و تاریخی به منظور نمایش اقتدار نظام و قدرت دفاعی ایران تلقی می‌شود تا آمادگی خود را در مقابل رژیم باطل نشان دهد.

وی بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران ایران به جریانات محور مقاومتی که امروز درگیر جنگ با رژیم اشغالگر اسرائیل است کمک بزرگی کرد در حالی بسیاری از کشورهای دنیا در حال جانبداری و کمک به آن هستند.

نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با اعلام محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی اسرائیل، عنوان کرد: ما برای دفاع از حق ایجاد امنیت هزینه بسیاری کردیم و بزرگترین سردار تاریخ حاج قاسم سلیمانی جان عزیز خود را برای امنیت جهانی تقدیم کرده است.

حیدری در پایان گفت: ملت ایران همچنان بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود ایستاده و ثابت کرده برای دفاع از حریم خدا جان خود را نیز فدا می‌کند.

کد خبر 5997395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha