۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

وزیر میراث فرهنگی:

گیلان فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد

گیلان فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد

صومعه سرا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم بسترسازی حوزه گردشگری در استان‌ها تاکید کرد و گفت: گیلان فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی صبح پنجشنبه در سفر یک روزه به گیلان طی بازدید از یک مجموعه اقامتی و بومگردی در صومعه سرا اظهار کرد: گیلان مهد اندیشه، تفکر و تمدن است و ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی حوزه گردشگری در استان‌ها افزود: میراث فرهنگی تمام همتش را برای فراهم سازی زیرساخت‌های گردشگری به کار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به نقش بخش خصوصی در تقویت زیرساخت‌ها بیان کرد: با مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان حوزه گردشگری می‌توان بستر خوبی برای توسعه زیرساخت و امکانات فراهم کرد.

ضرغامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در گیلان اضافه کرد: گیلان یکی از مقاصد اصلی گردشگری است و از این رو تأمین زیرساخت‌های این حوزه مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه گیلان فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد، افزود: قرارگیری گیلان در منطقه استراتژیک کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا می‌تواند این استان را به مقصد اصلی گردشگران خارجی تبدیل کند.

وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر لزوم احیای غذاهای بومی و محلی گیلان بیان کرد: احیا و ثبت غذاهای بومی کشور به ویژه استان گیلان در اولویت قرار دارد.

کد خبر 5998037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد RO ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      0 0
      حاکمیت ودولت محترم بسیاربایدبه خطه ی شمال توجه کندخصوصاخزر.جمعیت لحاظ شود.
    • وحید US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      استان گیلان..مخصوصا منطقه ییلاقی و توریستی قلعه رودخان فومن..واقعا پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری..وجذب توریست دارد