۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

استاندار اردبیل:

وضعیت حوزه بهداشت و درمان اردبیل نامطلوب است

وضعیت حوزه بهداشت و درمان اردبیل نامطلوب است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: وضعیت حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل بسیار نامطلوب است که در این راستا رسیدگی به ارتقا و بهبود وضعیت ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر پنجشنبه در نشست اعضای هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل بسیار نامطلوب است که در این راستا رسیدگی به ارتقا و بهبود وضعیت ضرورت دارد.

وی به پایین بودن تعداد تخت‌های بیمارستانی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اختصاص تجهیزات، منابع اعتباری و نیروی انسانی وابسته به تعداد تخت‌های بیمارستانی است و باید تلاش کنیم تعداد تخت‌ها را افزایش دهیم.

استاندار اردبیل با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده افزود: تکمیل این بیمارستان و همچنین اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا برای بهبود وضعیت تخت‌های بیمارستانی در اولویت قرار دارد.

عاملی به افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حمایت از این حوزه مورد تاکید است و هدایت منابع و تسهیلات ویژه این بخش برای فعالیت‌های دانش‌بنیان حوزه درمان و دارو ضرورت دارد.

کد خبر 5998171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha