۱ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۴۳

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر:

زیرساخت‌های استان بوشهر از محل مسؤولیت‌های اجتماعی ارتقا می‌یابد

زیرساخت‌های استان بوشهر از محل مسؤولیت‌های اجتماعی ارتقا می‌یابد

بوشهر- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های استان بوشهر از محل مسؤولیت‌های اجتماعی ارتقا می‌یابد.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سفرهای رییس جمهور به استان بوشهر مصوبات و دستاوردهای خوبی داشته که تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها موجب رضایت‌مندی مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: از محل مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان بوشهر هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای طرح‌های مورد نظر ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۹ مصوبه در حوزه نفت تصویب شد و تعهد وزارت نفت ۷۰۴ میلیارد تومان بود که بخشی از آن تخصیص یافت.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در مجموع ۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان شامل ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان تعهدات وزارت نفت و یک‌هزار میلیارد تومان تعهدات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به تصویب رسید.

وی افزود: شاخص تخت‌های بیمارستانی در کشور ۱.۸ و در استان بوشهر ۱.۲، سرانه پزشک متخصص در کشور ۰.۶ درصد و در استان بوشهر ۰.۴ درصد، سرانه فضای آموزشی در کشور ۴.۵ درصد و در استان بوشهر ۴.۲ درصد و سرانه ورزشی روباز در کشور ۱.۷ و در این استان ۷۲ صدم درصد است.

پاپری زارعی گفت: پروژه‌هایی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی صنایع، تأسیسات شرکت‌ها و مجموعه‌های پارس جنوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف تدوین و اجرایی می‌شود.

کد خبر 5999988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha