۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

رییس کل دادگستری مازندران:

اجرای حکم تخریب ۲۴ ویلای لوکس در عباس آباد آغاز شد

اجرای حکم تخریب ۲۴ ویلای لوکس در عباس آباد آغاز شد

عباس آباد- رییس کل دادگستری مازندران گفت: اجرای حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیر مجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد ساخته شده بود، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادق اکبری گفت: به موجب احکام قطعی صادره امروز یکشنبه اول بهمن ماه، عملیات اجرای حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیر مجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد ساخته شده بود آغاز گردید و تا اجرای کامل حکم در روزهای آینده این عملیات ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اکبری افزود: افرادی که این زمین ۹ هکتاری را مورد استفاده قرار دادند مجاز به احداث بنا در ۲۰ درصد آن بودند اما از آن میزان تجاوز کرده و ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادند.

او گفت: با شکایات و طرح دعاوی و طرح موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، بسیاری از این پرونده‌ها در نهایت به نتیجه رسید.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با حکم دیوان عدالت اداری مقرر شد که آن بناهایی که خارج از ۲۰ درصد به صورت غیرمجاز ساخته شدند قلع و قمع شوند که امروز این حکم به مرحله اجرا درآمد.

حجت الاسلام اکبری افزود: دستگاه قضا با کسانی که به صورت غیر مجاز و غیرقانونی در این اراضی اقدام به ساخت و ساز نمایند و دستگاه‌هایی که بدون رعایت مقررات با سو استفاده از موقعیت شغلی و روابط ناسالم اداری غفلت کرده کنند با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6000259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha