۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

فرمانده انتظامی قرچک:

سارق حرفه ای سیم وکابل و تجهیزات مخابراتی در قرچک دستگیر شد

سارق حرفه ای سیم وکابل و تجهیزات مخابراتی در قرچک دستگیر شد

قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای سیم و کابل و کشف ۵ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله طهماسیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی قرچک خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم و کابل در شهرستان قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سارق سیم و کابل شدند.

فرمانده انتظامی قرچک گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از شناسایی متهم و مخفیگاه وی واقع در محمد آباد مهدیه ۱۵ با هماهنگی مقام قضائی طی انجام یک عملیات غافلگیرانه و منسجم سارق سابقه دار و حرفه‌ای سیم و کابل را دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار زیادی سیم و کابل مسروقه کشف و به همراه متهم به کلانتری ۱۱ مرکزی دلالت دادند.

وی اعلام کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری ۱۱ و تحقیقات تکمیلی از وی به ناچار به جرم خود ۵ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف که در این راستا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد که نهایتاً با قرار مناسب روانه زندان شد.

طهماسیان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6000407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      تا چه زمانی قرار است در خبرها از سارقین سابقه دار بنویسید ،وقتی اصلاح شدنی نیست حداقل یک بند انگشت قطع کنید تا بتوانیم بشناسیم اینها را .
    • امیر IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      3 1
      یه جوری میگه انجام اقدامات فنی و بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی انگاری چی کار کردن خونه مارو دزد زده سیم کارتی که از ما بردن هنوز فعال پلیس میگه بسوزونید ازش سو استفاده نشه خب بر ما هم اقدامات فنی انجام بدین ،سیم کارت ردیابی کنید دزد هم دستگیر بشه خدا همه دزد هارو لعنت کنه
      • صفا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
        0 0
        والا🤣🤣