۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های ۷ شهرستانِ استان اصفهان آغاز شد

ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های ۷ شهرستانِ استان اصفهان آغاز شد

اصفهان- مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز عملیات های ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا صادقی اظهار داشت: در سال جاری برای ساماندهی رودخانه‌های استان و لایروبی بخشی از اولویت‌ها، بیش از ۷۰۰ هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری در نظر گرفته شده که در حال حاضر با برگزاری مناقصات قراردادها ابلاغ شده است.

صادقی افزود: این قراردادها شامل ساماندهی رودخانه مشهد اردهال، برزک و سادیان در شهرستان کاشان، رودخانه نهوج شهرستان اردستان، ساماندهی بخشی از رودخانه شور در شهرستان دهاقان و خروجی رودخانه شور در شهرستان مبارکه و ساماندهی رودخانه زاینده رود در شهرستان چادگان است.

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تصریح کرد: لایروبی رودخانه‌های مرغاب شهرستان تیران، نهوج اردستان و رودخانه دستگرد و کشه در شهرستان نطنز در برنامه قرار دارد.

صادقی اضافه کرد: امید است این عملیات‌های اجرایی که بخشی از آن در حال اجرا می‌باشد تا پایان خردادماه خاتمه و به بهره برداری برسد.

وی همچنین ابراز داشت: سالانه بیش از ۵۰۰ هزار میلیون ریال از اعتبارات جاری شرکت صرف مهندسی رودخانه در طرح‌های حفاظتی، ساماندهی و لایروبی می‌شود و در مجموع با توجه به وضعیت رودخانه‌های استان اعتبارات چندین برابر نیاز داشته و نمی‌توان همه درخواست‌ها و ایمن سازی رودخانه‌ها را از محل اعتبارات جاری تأمین کرد و پوشش این هدف تنها نیازمند اعتبارات از محل طرح ملی یا استانی است.

کد خبر 6000572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید علی موسوی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      2 0
      من مهندس عمران هستم، شما چرا لایروبی رودخانه های بدون آب را در دستور کار دارید، بیایید لایروبی دهانه تونل چشمه لنگان در شهرستان فریدونشهر که آب دارد و به سد زاینده رود میریزد و و از آن ما آب می خوریم را ساماندهی کنید تا مدیریت در آب کنیم، وای بر تصمیمات غلط،