۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

حضور سه بازیکن تیم ملی ایران در جمع برترین‌ها تا پایان دور دوم

حضور سه بازیکن تیم ملی ایران در جمع برترین‌ها تا پایان دور دوم

سه بازیکن از تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان دور دوم رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در جمع برترین ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، نفرات برتر در هر بخش معرفی شدند که تیم ملی فوتبال ایران ۳ نماینده دارد. در بخش بهترین گلزنان، اکرم عفیف از قطر و ایمن حسین از عراق هر کدام با ۳ گل زده در صدر قرار دارند و پس از آنها، مهدی قایدی از ایران، جکسون اروین از استرالیا، سلطان عدیل از امارات، مینامینو از ژاپن، لی کانگ این از کره جنوبی، محمود المردی و موسی التماری هر دو از اردن و ساپاچای چایده از تایلند با دو گل زده در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند.

در بخش بهترین پاسورها، ۳ بازیکن با ثبت دو پاس گل در رده نخست قرار دارند که نام سامان قدوس از ایران در کنار معز علی از قطر و یزان النعیمات از اردن دیده می‌شود. در بخش ثبت دوئل موفق، روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران با ثبت ۱۴ دوئل موفق به تنهایی در صدر این لیست قرار دارد و پس از او صلاح الیحیایی از عمان قرار گرفته است.

دیدارهای دور سوم از امروز دوشنبه دو بهمن آغاز می‌شود و تیم ملی ایران فردا سه شنبه در آخرین دیدار گروهی خود به مصاف تیم ملی امارات می‌رود که این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6001374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha