۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

آماده باش ۴۰۰ راهدار در جاده‌های اردبیل

آماده باش ۴۰۰ راهدار در جاده‌های اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۰۰ راهدار در جاده‌های استان اردبیل با توجه به هشدارهای هواشناسی در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی عصر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به آماده باش ۸۰ اکیپ راهداری اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در ساعات آینده ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: در جهت خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ماشین آلات نهادها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت احتمال مسدودی راه‌های روستایی نیز وجود دارد، افزود: از مردم خواهشمندیم از ترددهای شبانه غیر ضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

وثوقی تصریح کرد: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده مترددین عزیز حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیرچرخ استفاده کنند و همکاری‌های لازم را با اکیپ‌های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۵۹ هزار کیلومتر باند برف‌روبی انجام و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: از مردم تقاضا داریم جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 6001839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha