۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

مسافرکش نمای شیطان صفت در دام پلیس البرز

مسافرکش نمای شیطان صفت در دام پلیس البرز

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت می‌کرد و آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان این موضوع که راننده یک دستگاه خودروی پراید در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن بانوان جوان منطقه ماهدشت می‌کند و این افراد را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مشترک مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان کرج قرار گرفت‌.

وی افزود: در ادامه مأموران با بررسی دقیق‌تر پرونده متوجه شدند که یکی از سوژه‌های متهم به دلیل استرس‌های ناشی از اقدام این مرد شیطان صفت در حین فرار به روی زمین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. پس از پایان تحقیقات مقدماتی مأموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی، تا کنون چهار نفر از آسیب دیدگان توسط متهم شناسایی شده‌اند، به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور خط قرمز فراجا است و هرکس بخواهد با اعمال و رفتارهای خود حس ناامنی را در بین شهروندان به وجود بیاورد، با برخورد سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6002613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha