۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مرکزی:

۲۱ هزار مجوز الکترونیکی در استان مرکزی صادر شد

۲۱ هزار مجوز الکترونیکی در استان مرکزی صادر شد

اراک- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ۲۱ هزار و ۱۸۰ مورد انواع مجوز کسب و کار از ابتدای سال گذشته تاکنون در این استان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ملااسماعیلی اظهار کرد: صدور این میزان مجوز کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها، در سریع‌ترین زمان و بدون حضور متقاضی در مراجع صادرکننده مجوز، در استان مرکزی انجام شده‌است.

وی ادامه داد: ۹ هزار و ۳۲ مورد این مجوزها ظرف مدت زمان حداکثر سه روز و به صورت کاملاً برخط و الکترونیکی صادرشده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی مجوزهای کسب و کار جدید، فایل الکترونیک حاوی یک QR کد قابل استعلام بوده و بر این اساس نیاز به ارائه مجوز کاغذی در هیچ نهاد ارائه دهنده خدمات دولتی از جمله ادارات و بانک‌ها نخواهد بود.

ملااسماعیلی گفت: دارندگان مجوزهای قدیمی و کاغذی نیز با مراجعه به درگاه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از پنج دقیقه مجوزهای خود را به مجوزهای الکترونیکی جدید تبدیل کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعیه‌های منتشره از سوی مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، از ابتدای سال ۱۴۰۳ ممنوع خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: درگاه ملی مجوزها یک پرتال الکترونیکی تحت مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور است که در آن شرایط و مدارک لازم برای دریافت نزدیک به چهار هزار و ۷۰۰ مجوز به طور کاملاً شفاف بیان شده است.

ملااسماعیلی افزود: ثبت درخواست صدور مجوز، بارگذاری مدارک متقاضی، استعلامات مورد نیاز و در نهایت صدور مجوز از طریق همین درگاه به آدرس www.Mojavez.ir انجام می‌شود.

کد خبر 6002856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha