۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه:

۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابهر تامین شد

۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابهر تامین شد

زنجان-رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا سرداریان با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تأمین شده است، گفت: با تأمین این میزان زمین مشکل حل نمی‌شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز داریم.

وی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: ۶ هزار نفر در این شهرستان ثبت کردند که حدود دو هزار نفر تأیید نهایی شدند.

سرداریان با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲ واحدی در شهرستان ابهر تأمین شده است، اظهار کرد: در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار واحدی در این شهرستان تأمین شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تأمین شده است، گفت: متأسفانه با تأمین این میزان زمین مشکل حل نمی‌شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز است.

سرداریان تاکید کرد: متأسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تأمین زمین موجود، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح‌های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت‌ها برای تأمین زمین استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6003668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha