۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

باید افتخارات انقلاب را روایت کنیم

باید افتخارات انقلاب را روایت کنیم

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با روایت افتخارات انقلاب و معرفی متفکران عصر ظهور، اجازه ندهیم جوجه پهلوی‌ها با پرونده سیاه خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوانسار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز کشور ایران دارای اقتدار و قدرت خوبی در منطقه است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی امروز به ذلت افتاده و جرأت مقابله کوچک را هم با نظام ما ندارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه خودش را سریع‌تر از قبل طی خواهد کرد، گفت: ما باید افتخارات انقلاب را روایت کنیم، باید متفکران عصر ظهور را معرفی کنیم و اجازه ندهیم جوجه پهلوی‌ها با پرونده سیاه خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی فیلم و مستند نیست و شخصیت چندبعدی است که اثبات می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحانیت می‌تواند چنین شاگردان متعهدی را تربیت کند.

وی با بیان اینکه ما باید به درستی از میراث انقلاب اسلامی دفاع کنیم، افزود: باید نشاط را در جامعه ترویج دهیم و این امر تاکید رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین فوقی با بیان اینکه ما باید در ترویج دین و ارتباط با جوانان باید اقدامات خلاقانه و ابتکار عمل داشته باشیم، اضافه کرد: باید شادی را به‌گونه‌ای در بین جوانان ایجاد کنیم که احساس کمبودی برای کشانده شدن به سمت برخی از رفتارهای ناشایست نداشته باشند.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش در جامعه بسیار مهم است، افزود: این امر با همبستگی در جامعه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های اعتکاف دانش آموزی بیانگر تشنه معنویت بودن دانش آموزان است، گفت: باید توجه داشت تنها در مسجد سید اصفهان یک هزار پسر نوجوان برای اعتکاف ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح امین حوزه علمیه افزود: این طرح طرفداران بسیار خوبی دارد و مبلغان جوان و خلاق به خوبی ظرفیت‌های خود را در آن نشان داده‌اند.

کد خبر 6004054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha