۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

معاون استاندار گیلان: 

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

شفت - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی انتخابات در شفت اظهار کرد: بسترهای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در گیلان فراهم است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات الکترونیکی افزود: انتخابات رشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که این روش در تسهیل بخشی روند انتخابات مؤثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی بر روند برگزاری انتخابات در استان بیان کرد: عملکرد شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه در چگونگی برگزاری انتخابات به صورت جدی رصد می‌شود.

جلایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی و دروغ پردازی دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، افزود: در طول چهل و اندی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید مورد تبیین واقع شود.

کد خبر 6004073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha